Studiu: Adulții peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de știri online

Un studiu realizat cu scopul de a identifica categoriile de consumatori de informații venite din online, spune că adulţii de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de online news, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%, arată studiul cantitativ „Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor” realizat de Exact Business Solutions în mai 2019, scrie Agerpres.

Astfel, dacă ştirile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%. De interes pentru această categorie de vârstă sunt şi informaţiile de cultură generală, acestea fiind accesate cu o frecvenţă săptămânală de 6 din 10 români, utilizatori de internet.

Tot săptămânal sunt citite şi articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate şi nutriţie. O atenţie deosebită îi este acordată acestui subiect de către cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, 4 din 10.

„Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulţi, utilizatori de internet (45-55 ani şi 56-65 ani), se disting diferenţe şi în ceea ce priveşte utilizarea internet bankingului, a aplicaţiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber„, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparţinând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%.

Tot adulţii de 45-55 ani sunt cei care apelează cu preponderenţă la aplicaţiile de food delivery – 19%, faţă de adulţii de 56-65 ani (8%).

Continuarea pe Agerpres.ro

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *