Primăria Municipiului București vine în sprijinul cetățenilor care vor să voteze la alegerile europarlamentare din 26 mai și le cere acestora să-și verifice cărțile de identitate, dacă sunt în termenul de valabilitate și, în caz contrar, să solicite un nou act de identitate la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor, în a căror rază teritorială domiciliază, la care în data de 25 și 26 mai se va lucra în baza unui un program de lucru prelungit, transmite Primăria Capitalei, într-un comunicat remis joi MEDIAFAX.
Astfel, programul de lucru cu publicul al birourilor de evidență a persoanelor de pe raza Capitalei va fi extins după cum urmează: sâmbătă, 25 mai 2019, între 8.00 și 16.00, inclusiv pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate, și duminică, 26 mai 2019, între orele 7.00 șii 21.00, respectiv 7.00 – 16.00 pentru depunerea documentelor
Cartea de identitate se întocmește și se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei și a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetățeniei române și a domiciliului. Contravaloarea eliberării cărții de identitate este de 7 lei și se achită la ghișeele birourilor de evidență a persoanelor din cele 6 sectoare, precum și prin SMS, apelând numărul scurt 7530 pentru sectorul 5.